recyclable disposables

Meest gestelde vragen (FAQ's)

  1. Hoe plaats ik een bestelling?

    Eenvoudig, snel en geïnformeerd!

    U kiest uw favoriete artikelen, u duidt een bepaalde hoeveelheid aan en klikt op 'Bestellen'. Zo plaatst u uw gewenste bestelling in uw winkelmandje. Via het linkermenu en/of de iconenbalk kan u gemakkelijk door de verschillende productcategorieën navigeren om snel te vinden wat u zoekt.

    Klaar om uw bestelling af te ronden? Klik rechtsboven op ‘Mijn winkelmandje’ en doorloop de volgende stappen in het bestel- en betaalproces.

  2. Hoe rond ik een bestelling af?

    1. In uw winkelmandje klikt u op ‘Ga door naar afrekenen’.
    2. Bepaal uw facturatie- en leveringsadres.
    3. Kies de leveringswijze:
        Levering door Bpost op uw thuisadres of op uw kantooradres, in een Bpost afhaalpunt of in een Bpack 24/7
    4. Selecteer uw betalingswijze.
    5. Check een laatste keer uw gegevens en rond uw bestelling definitief af. Ga akkoord met de Algemene Voorwaarden.
    6. U wordt doorverwezen naar de betaalpagina
    7. Na afronding wordt uw bestelling per mail bevestigd en zorgvuldig verwerkt.
    8. Vragen of problemen bij uw bestelling? Neem contact op met onze klantenservice en we helpen u snel verder: info@dispogroup.com of 089/44.91.91.

  3. Is het nodig om altijd een account te maken? Of kan je in het menu winkelmandje gewoon uw gegevens invullen?

    Om een bestelling door te voeren, is het niet verplicht om een nieuwe account aan te maken. U kan gerust als ‘gast’ kiezen om een éénmalige bestelling te plaatsen. Indien u zich wel registreert, kan u later snel en gemakkelijk afrekenen. Met een account heeft u ook toegang tot uw bestelgeschiedenis en –status. Extra mogelijkheden bij het aanmaken van een account zijn: verlanglijstje, meerdere afleveradressen etc.

  4. Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?

    Vul uw persoonlijke gegevens in via de knop ‘registreer’ of log in via ‘inloggen’, en daarna te klikken op ‘account aanmaken’. Vul daarna alle gegevens van de verplichte velden in.

  5. Ik heb een vraag/twijfel over een artikel?

    Blijf niet met uw vraag zitten: bel of mail onze klantenservice. Mails beantwoorden we nog dezelfde werkdag via info@dispogroup.com of bel 089/44.91.91.

  6. Hebben jullie het artikel dat ik wil nog op voorraad?

    De goederen die als beschikbaar worden weergegeven op de website komen overeen met wat we op voorraad hebben in ons magazijn. Is een bepaald product niet meer voorradig, dan zal die m.a.w. ook niet beschikbaar zijn in de webwinkel. Maar niet getreurd: soms komt een bepaald artikel toch weer vrij, bijvoorbeeld als een andere klant een bestelling van datzelfde artikel annuleert. Heeftt u interesse in een artikel dat momenteel niet in voorraad is? Contacteer ons dan via de klantendienst info@dispogroup.com of 089/44.91.91. Wij kunnen ook zorgen voor een alternatief, of voor meer informatie betreffende de verwachte leveringstermijn van een niet-voorradig artikel.

  7. Heb ik 100% garantie dat alle artikelen leverbaar zijn?

    De artikelselectie op de site is een afspiegeling in ‘realtime’ van onze werkelijke voorraden. Hoe vlekkeloos we de bestellingen ook verwerken, heel af en toe kan het wel eens voorvallen dat een artikel toch niet leverbaar blijkt. In dat geval nemen we zo snel mogelijk contact met u op, telefonisch of per mail. U kan dan een ander artikel kiezen, of het artikel of uw volledige bestelling reserveren of annuleren. Natuurlijk doen we er alles aan om dit te voorkomen!

  8. Hebben jullie mijn bestelling goed ontvangen?

    Nadat u het volledige bestelproces heeft afgerond, krijgt u een automatische bevestiging toegestuurd per e-mail. Heeft u na een kwartier nog niks ontvangen? Mail of bel dan even onze klantenservice via info@dispogroup.com of 089/44.91.91. Wij kijken zo snel mogelijk voor u na hoe dat komt.

  9. Ik wilde mijn bestelling afronden maar een artikel is plots niet meer leverbaar

    We vinden het jammer dat het niet gelukt is om uw bestelling af te ronden. De artikelselectie op de site is ‘live’ en is gekoppeld aan de werkelijke voorraden in ons magazijn. Maar denk eraan dat een artikel pas voor u gereserveerd is als u het bestelproces helemaal doorlopen en met succes afgerond heeft. Tot dan kan een andere klant hetzelfde artikel bestellen.

  10. Kan ik artikelen bijbestellen/meerdere bestellingen samen laten versturen?

    Zolang u nog geen e-mail heeft ontvangen dat uw bestelling is verstuurd, kan u normaal gezien uw bestelling nog aanpassen of opzij laten houden om er een extra bestelling aan toe te voegen. Neem in elk geval dan wel zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@dispogroup.com of 089/44.91.91. We hebben namelijk de gewoonte om uw bestelling zeer snel te versturen. Wacht dus niet te lang! Een nieuw order dient eveneens via de webshop doorgevoerd te worden, maar wij kunnen deze manueel bundelen.

  11. Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Ja, u kan uw bestelling annuleren op voorwaarde dat ze nog niet verstuurd is. Heeft u al betaald? Dan storten we u het volledige bedrag zo snel mogelijk terug. Contacteer ons hiervoor via info@dispogroup.com of 089/44.91.91 met verwijzing naar uw ordernummer.

  12. Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens?

    Uw persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Dispogroup voor het uitvoeren van de bestelling, het voeren van een verantwoord klanten- en risicobeheer en eventuele marketingdoeleinden. Uw gegevens worden nooit aan derden verstrekt of verkocht. U heeft altijd recht op inzage en correctie van uw gegevens in ons bestand. Neem daarvoor eenvoudigweg contact op met onze klantenservice via info@dispogroup.com. Als u een account heeft, logt u gewoon op de site in om uw gegevens zelf aan te passen.

  13. Hoe kan ik betalen?

    Al de op deze website getoonde prijzen zijn inclusief 21% BTW en milieutaksen. Je kan kiezen uit de volgende veilige betaalmethodes:
    - Bancontact / Mister Cash
    - IngHomePay
    - Giropay
    - Kbc Online
    - Cbc Online
    - IDeal
    - Belfius Direct Net
    - Paypal

  14. Wat als ik vermoed dat mijn betaling niet volledig gelukt is?

    Is uw betaling niet goed afgerond, dan neemt onze klantenservice contact met u op en zoeken we samen naar een gepaste oplossing. Indien u wenst mag u hiervoor ook steeds contact opnemen met onze klantenservice via info@dispogroup.com of 089/44.91.91.

  15. Wat zijn de verzendingsmethodes en hoeveel bedragen de verzendkosten?

    Voor het binnenland heeft u de keuze uit de volgende verzendingsmethodes:
    - bpack@home: levering aan huis of op kantoor. De verzendkost bedraagt € 7,00 (incl. BTW) per geplaatst order.
    - bpack@bpost: levering in een afhaalpunt van Bpost. De verzendkost bedraagt € 7,00 (incl. BTW) per geplaatst order.
    - bpack@24/7: levering af te halen in lockers. De verzendkost bedraagt € 7,00 (incl. BTW) per geplaatst order.

    Voor de buitenlandse verzendingen heeft u de keuze uit de volgende verzendingsmethodes:
    - bpack world business: vooor Nederland: de verzendkost bedraagt € 10,00 (incl. BTW) per geplaatst order.
    - bpack world express: voor Nederland: de verzendkost bedraagt € 27,85 (incl. BTW) per geplaatst order.

    Voor een verzending naar Nederland kan de levertermijn afwijken van de standaardtermijn van 5 werkdagen.

    Bij een bestelling vanaf € 50,00 is de verzending echter gratis!

  16. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

    Dispogroup zal zich inspannen om de bestelde artikels binnen 5 werkdagen na bevestigingsmail op het afleveradres af te leveren (behalve tijdens weekends en feestdagen, hierbij wordt uw bestelling de volgende werkdag verwerkt). Dit indien alle bestelde producten voorradig zijn. U ontvangt altijd van te voren een mail van ons wanneer uw pakketje verstuurd wordt. Via Bpost ontvangt u ook altijd een track & trace mail om uw pakketje te kunnen traceren. Indien u niet thuis bent bij de aflevering dan zal het pakketje de dag nadien nogmaals aangeboden worden. Daarna kan u het pakket afhalen in het dichtstbijzijnde afhaalpunt van Bpost.

  17. Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen?

    Sorry, dat vinden we zeer vervelend. Onze excuses daarvoor. Mail of bel onze klantenservice en we kijken meteen hoe we de vergissing kunnen rechtzetten via info@dispogroup.com of 089/44.91.91.

  18. Hoe meld ik een klacht?

    We doen er alles aan om een perfect product te leveren. Voldoet een product toch niet aan uw verwachtingen, neem dan contact op met onze klantenservice. We doen er alles aan om u nog dezelfde werkdag een oplossing aan te reiken. Lukt dat niet, dan mag u ten laatste binnen de 14 dagen een reactie van ons verwachten.

    Ook voor algemene klachten, klachten over de website, de levering of de voorwaarden kan u bij de klantenservice terecht. Niet tevreden over onze oplossing of ons antwoord op uw klacht? Mail naar info@dispogroup.com of bel 089/44.91.91 en we maken er snel werk van.

  19. Kan ik meerdere kortingscodes tegelijkertijd gebruiken?

    Helaas is het niet mogelijk om meerdere kortingscodes tegelijkertijd te gebruiken.
    Tip: gebruik altijd eerst de code die de hoogste korting geeft.

  20. Ik heb een suggestie!

    Heeft u ideeën om de site nog te verbeteren? Of merkte u ergens een fout op? Signaleer het ons via mail. We zijn altijd zeer benieuwd naar uw feedback!

  21. Hoe blijf ik op de hoogte van jullie nieuws en aanbiedingen?

    Op de hoogte blijven van onze nieuwigheden, leuke weetjes, tips, aanbiedingen en acties? Schrijf u in op onze nieuwsbrief. Liever sneller op de hoogte? Like ons dan op Facebook of volg ons op Twitter of Pinterest.

  22. Ik vind hier geen antwoord op mijn vraag of ik twijfel nog?

    Heeft u een vraag die niet in dit lijstje van veel gestelde vragen voorkomt? Neem dan contact op met onze klantenservice, info@dispogroup.com of 089/44.91.91. We zijn elke werkdag doorlopend bereikbaar van 8u30 tot 17u.